De komende weken posten studenten landschapsarchitectuur van de Wageningen Universiteit hier hun werk van hun eerste ontwerp studio.
Deze blog is een digitale verzameling van het werk met discussie, plaatjes en links.

In de rechter kolom vindt u onder het kopje 'OPGAVE' de opdracht die de studenten de komende weken uitvoeren.

vrijdag 6 november 2009

Brabbel-brabbel

Brabbel-brabbel over alles. Moet dit? geen idee. Ik geloof dat er aan het eind van deze week zoveel plaatjes zijn gepost waar zo veel tekst bij is geschreven, dat je er uren over zou doen om alles te bekijken.
Ik vind dat mijn "moodboard" voor zich moet spreken, en dat de vragen die het oproept onbeantwoord blijven. Ik heb namelijk geen zin om alle keuzes te beredeneren, anders dan "eh, ja, da vind ik zo eh.." Kortom, als je er niks van snapt heb je pech. Ik snap ook niet alles. Misschien dat je dan beter uren lang naar alle andere collages en tekstvlakken kan kijken.

Gegroet,
Beer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten